Smalsporede industribanelokomotiver Homepage
Forum Home Forum Home » Smalspors Forum » Kommentarer til Forum
  New Posts New Posts RSS Feed - Smalspors forum igang igen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Smalsporede industribanelokomotiver


Smalspors forum igang igen

 Post Reply Post Reply
Author
Message Reverse Sort Order
admin View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01 October 2003
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Smalspors forum igang igen
    Posted: 07 March 2006 at 13:40

Hej alle brugere

Som en af jer rigtigt nok observerede så blev vi hacket den 15. februar 2006 kun ca. 1 måned efter opstart. Det trak lidt tænder, ud men efter lidt efterforskning af et sådan forums opbygning og vejledning fra WebWiz's webside om emnet er det lykkedes, at komme op at køre med forum igen. Denne gang i en "hacker sikker" udgave, håber jeg.

Databasen med brugere er reddet, men indlæg er borte og dermed også svar på indlæg. Jeg vil da opfordre alle til, at kigge ind igen, evt. besvare de to indlæg som jeg formåede at redde men ikke mindst oprette nye og spændende ting som I går og arbejder med.

Jeg opfordrer til, at I logger ind og ændrer password første gang i kommer på, så skulle alt være ved det gamle, bare mere sikkert.

Tænk at der kan gå storpolitik i Industribaner som det har været tilfældet her. En Tyrkisk person ved navn Kanuni var synderen. Det er også de 12 åndssvage tegninger som jeg har måttet døje med de sidste uger,  UNDSKYLD vi gør det ikke igen, håber jeg.



Edited by admin - 22 November 2006 at 21:44
Venlig hilsen



Admin, Smalspors Forum
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,234 seconds.